Welkom bij LOYD:
stijlvol vastgoed in een chic jasje
Cases LOYD Nijmegen | LOYD is een prachtig gelegen appartementencomplex in het Waalspronggebied. Bewoners genieten er straks van de natuurrijke omgeving, weidse uitzichten én hebben de binnenstad van Nijmegen binnen handbereik. Publik staat aan de basis van de uitstraling van de volledige verkoopcampagne, waarbij het LOYD-complex centraal staat, maar waarin óók de woonomgeving breed wordt uitgemeten.
Lees hieronder verder hoe wij next level
gebieds-en vastgoedpromoties vormgeven.
Zo kunnen we bijdragen aan een snel en effectief verloop van een totale gebieds- en vastgoedcampagne.
plan van aanpak >
planning >
propositie >
vormgeving >
strategie en realisatie >
meten >
contact >

Van plannen naar
concrete doelen
Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.
Van plannen naar
concrete doelen
Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.

LOYD: Propositie,
naam en merkbelofte
Nu alle kaders gesteld zijn, start het creatieve proces. Deze wordt afgetrapt met de propositie van het project. We hebben LOYD gepositioneerd als een statige en exclusieve woonlocatie waarbij de smaakvolle architectuur centraal staat. Deze is afgeleid van de stijl van de beroemde architect Frank Lloyd Wright, waaraan wij de naamgeving hebben ontleend. De merkbelofte van LOYD sluit naadloos aan op zowel de naam als op de bijzondere ligging aan de Dijkzone: ‘LOYD betovert, inspireert, verrast’.
Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoed-communicatie?
Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.


De vormgeving
De naam en propositie zetten de toon voor de vormgeving van de huisstijl. In lijn met het blokkenspel van de appartementen hebben we een logo, huisstijl en lettertype gepresenteerd die passen bij het karakter van de creaties van architect Lloyd: statig en stijlvol. Deze stijl combineren we met een moodboard om kleur te bekennen voor de merkidentiteit van het project. Want ja, we zetten elk vastgoedproject in de markt als een sterk merk dat het juiste publiek aantrekt. Niets meer en niets minder.
“De huisstijl leggen we vast in een huisstijlhandboek. Daarmee zorgen we ervoor dat iedereen uniform en correct alle huisstijlelementen gebruikt.”

Strategie en realisatie middelen
Waar bewegen onze klanten zich en hoe bereiken we ze daar. Strategie is de basis van alle uitingen. Voordat we alle middelen gaan vormgeven, zorgen we ervoor dat alle content straks de sfeer ademt van LOYD. Dit geldt voor de artist impressions, website, sfeerplattegronden en foto- en videomateriaal tot aan de technische tekeningen. Bovendien stellen we de schrijfstijl vast, zodat deze woord voor woord de doelgroep aanspreekt.






Meten en bijsturen
Eenmaal een draaiende campagne, volgen we alles op de voet. Zijn er genoeg aanmeldingen binnen? Wordt er gedownload op de landingspagina? Na welke woningtypes gaat de keuze uit bij de geïnteresseerden? We evalueren samen en sturen bij waar nodig.
Onze bouwstenen voor een succesvolle vastgoedcampagne:
✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs
✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg
Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoed-communicatie?
Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.
Niks missen en word je graag op de hoogte gehouden.
Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.