Welkom bij LOYD:
stijlvol vastgoed in een chic jasje

Vastgoedprojecten zijn steeds meer een merk. Met de leefomgeving, de ligging en de bouwstijl als belangrijke UBR’s. Alle reden om voor elk project te bouwen aan een slimme verkoopcampagne. Met als missie dat de woningen al zijn verkocht, voordat de eerste steen is gelegd. Simpelweg omdat de kopers zich direct thuis voelen in de unieke brand story.

Hoe we dat doen leest u hieronder verder in Cases LOYD Nijmegen.
LOYD is een prachtig gelegen appartementencomplex in het Waalspronggebied van Nijmegen.

Liever kennismaken? Klik dan op onderstaande button.

Kennismaken

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 90%;”>Onderscheidende vastgoedpromotie </span><br /><span style=”font-size: 90%;”>voor uw project</span></h2>
<p class=”thin-font”>Al jaren bouwen projectontwikkelaars uit heel Nederland op de kennis, creativiteit en ervaring van Publik. Ze weten ons te vinden voor onderscheidende promotie, verkoopstrategieën en communicatie naar investeerders, ondernemers en potentiële kopers … Kortom: alles om uw vastgoed op een unieke wijze in de markt te zetten. Daarbij denken we altijd vanuit de kracht van de locatie en gaan we uit van zowel vastgoed- als gebiedspromotie. En altijd hebben we als ultiem doel: een project dat al volledig verkocht is, voordat de eerste steen is gelegd.</p>
<p> </p>
<h2><span style=”font-size: 90%;”>Hoe doen <br />wij dat?</span></h2>
<p>Dit doen we door te kijken wat van toepassing is binnen uw vraagstuk. Indien nodig doorlopen we het gehele traject van A tot Z.</p>

Van plannen naar
concrete doelen

Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.

Lees hieronder de 5 stappen die we vervolgens doorlopen.

De 5 stappen

1. De planning 

Direct na onze kick off-meeting gaan we plannen. Want het succes van elke vastgoedcampagne, hoe compact of omvangrijk ook, staat met een strakke planning. We tellen terug vanaf de pre-sale of start van de verkoop. Deze mijlpalen vormen onze ankerpunten voor de inzet van alle middelen. En ja, deze planning is heilig. Daarom bewaken we deze zelf en houden we zelf de regie over de realisatie en publicatie van alle media. Van de inkoop van drukwerk tot de invulling van de social contentkalender.

2. LOYD: Propositie,
naam en merkbelofte

Nu alle kaders gesteld zijn, start het creatieve proces. Deze wordt afgetrapt met de propositie van het project. We hebben LOYD gepositioneerd als een statige en exclusieve woonlocatie waarbij de smaakvolle architectuur centraal staat. Deze is afgeleid van de stijl van de beroemde architect Frank Lloyd Wright, waaraan wij de naamgeving hebben ontleend. De merkbelofte van LOYD sluit naadloos aan op zowel de naam als op de bijzondere ligging aan de Dijkzone: ‘LOYD betovert, inspireert, verrast’.

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u <br />het verschil maken?</span></h2>
<p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u het <br />verschil maken?</span></h2><p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoedcommunicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

Kennismaken

3. De vormgeving 

De naam en propositie zetten de toon voor de vormgeving van de huisstijl. In lijn met het blokkenspel van de appartementen hebben we een logo, huisstijl en lettertype gepresenteerd die passen bij het karakter van de creaties van architect Lloyd: statig en stijlvol. Deze stijl combineren we met een moodboard om kleur te bekennen voor de merkidentiteit van het project. Want ja, we zetten elk vastgoedproject in de markt als een sterk merk dat het juiste publiek aantrekt. Niets meer en niets minder.

“De huisstijl leggen we vast in een huisstijlhandboek. Daarmee zorgen we ervoor dat iedereen uniform en correct alle huisstijlelementen gebruikt.”

4. Strategie en realisatie middelen

Waar bewegen onze klanten zich en hoe bereiken we ze daar. Strategie is de basis van alle uitingen. Voordat we alle middelen gaan vormgeven, zorgen we ervoor dat alle content straks de sfeer ademt van LOYD. Dit geldt voor de artist impressions, website, sfeerplattegronden en foto- en videomateriaal tot aan de technische tekeningen. Bovendien stellen we de schrijfstijl vast, zodat deze woord voor woord de doelgroep aanspreekt.

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 90%;”>Onderscheidende vastgoedpromotie </span><br /><span style=”font-size: 90%;”>voor uw project</span></h2>
<p class=”thin-font”>Al jaren bouwen projectontwikkelaars uit heel Nederland op de kennis, creativiteit en ervaring van Publik. Ze weten ons te vinden voor onderscheidende promotie, verkoopstrategieën en communicatie naar investeerders, ondernemers en potentiële kopers … Kortom: alles om uw vastgoed op een unieke wijze in de markt te zetten. Daarbij denken we altijd vanuit de kracht van de locatie en gaan we uit van zowel vastgoed- als gebiedspromotie. En altijd hebben we als ultiem doel: een project dat al volledig verkocht is, voordat de eerste steen is gelegd.</p>
<p> </p>
<h2><span style=”font-size: 90%;”>Hoe doen <br />wij dat?</span></h2>
<p>Dit doen we door te kijken wat van toepassing is binnen uw vraagstuk. Indien nodig doorlopen we het gehele traject van A tot Z.</p>

5. Meten en bijsturen

Eenmaal een draaiende campagne, volgen we alles op de voet. Zijn er genoeg aanmeldingen binnen? Wordt er gedownload op de landingspagina? Na welke woningtypes gaat de keuze uit bij de geïnteresseerden? We evalueren samen en sturen bij waar nodig.

Onze bouwstenen voor een succesvolle vastgoedcampagne:

✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs

✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u <br />het verschil maken?</span></h2>
<p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u het <br />verschil maken?</span></h2><p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoedcommunicatie?

Blijf niet twijfelen. Maak nu vrijblijvend kennis met een nieuwe aanpak die werkt.
Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuk en inspirerende kennismaking.

Kennismaken

Welkom bij LOYD:
stijlvol vastgoed in een chic jasje

Cases LOYD Nijmegen  |  LOYD is een prachtig gelegen appartementencomplex in het Waalspronggebied. Bewoners genieten er straks van de natuurrijke omgeving, weidse uitzichten én hebben de binnenstad van Nijmegen binnen handbereik. Publik staat aan de basis van de uitstraling van de volledige verkoopcampagne, waarbij het LOYD-complex centraal staat, maar waarin óók de woonomgeving breed wordt uitgemeten.

Lees hieronder verder hoe wij next level
gebieds-en vastgoedpromoties vormgeven.
Zo kunnen we bijdragen aan een snel en effectief verloop van een totale gebieds- en vastgoedcampagne.

plan van aanpak >
planning >
propositie >
vormgeving >
strategie en realisatie >
meten >
contact >

Van plannen naar
concrete doelen

Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.

Van plannen naar
concrete doelen

Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.

LOYD: Propositie,
naam en merkbelofte

Nu alle kaders gesteld zijn, start het creatieve proces. Deze wordt afgetrapt met de propositie van het project. We hebben LOYD gepositioneerd als een statige en exclusieve woonlocatie waarbij de smaakvolle architectuur centraal staat. Deze is afgeleid van de stijl van de beroemde architect Frank Lloyd Wright, waaraan wij de naamgeving hebben ontleend. De merkbelofte van LOYD sluit naadloos aan op zowel de naam als op de bijzondere ligging aan de Dijkzone: ‘LOYD betovert, inspireert, verrast’.

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoed-communicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u het <br />verschil maken?</span></h2><p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoedcommunicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

Aanmelden brainstormsessie

De vormgeving 

De naam en propositie zetten de toon voor de vormgeving van de huisstijl. In lijn met het blokkenspel van de appartementen hebben we een logo, huisstijl en lettertype gepresenteerd die passen bij het karakter van de creaties van architect Lloyd: statig en stijlvol. Deze stijl combineren we met een moodboard om kleur te bekennen voor de merkidentiteit van het project. Want ja, we zetten elk vastgoedproject in de markt als een sterk merk dat het juiste publiek aantrekt. Niets meer en niets minder.

“De huisstijl leggen we vast in een huisstijlhandboek. Daarmee zorgen we ervoor dat iedereen uniform en correct alle huisstijlelementen gebruikt.”

Strategie en realisatie middelen

Waar bewegen onze klanten zich en hoe bereiken we ze daar. Strategie is de basis van alle uitingen. Voordat we alle middelen gaan vormgeven, zorgen we ervoor dat alle content straks de sfeer ademt van LOYD. Dit geldt voor de artist impressions, website, sfeerplattegronden en foto- en videomateriaal tot aan de technische tekeningen. Bovendien stellen we de schrijfstijl vast, zodat deze woord voor woord de doelgroep aanspreekt.

Meten en bijsturen

Eenmaal een draaiende campagne, volgen we alles op de voet. Zijn er genoeg aanmeldingen binnen? Wordt er gedownload op de landingspagina? Na welke woningtypes gaat de keuze uit bij de geïnteresseerden? We evalueren samen en sturen bij waar nodig.

Onze bouwstenen voor een succesvolle vastgoedcampagne:

✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs
✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg


Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoed-communicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

<h2 class=”p1″><span style=”font-size: 44.064px;”>Hoe we voor u het <br />verschil maken?</span></h2><p class=”thin-font”>Elk vastgoedproject heeft zijn eigen doelgroep en beleving. Dit betekent dat ook uw campagne uniek is en helemaal is ingericht op uw aanbod. Want alleen met maatwerk maakt u echt het verschil voor uw doelgroep. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.</p>

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoedcommunicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

Aanmelden brainstormsessie

Niks missen en word je graag op de hoogte gehouden.
Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.

Niks missen en word je graag op de hoogte gehouden.
Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.