Welkom bij LOYD:
stijlvol vastgoed in een chic jasje

Vastgoedprojecten zijn steeds meer een merk. Met de leefomgeving, de ligging en de bouwstijl als belangrijke UBR’s. Alle reden om voor elk project te bouwen aan een slimme verkoopcampagne. Met als missie dat de woningen al zijn verkocht, voordat de eerste steen is gelegd. Simpelweg omdat de kopers zich direct thuis voelen in de unieke brand story.

Hoe we dat doen leest u hieronder verder in Cases LOYD Nijmegen.
LOYD is een prachtig gelegen appartementencomplex in het Waalspronggebied van Nijmegen.

Liever kennismaken? Klik dan op onderstaande button.

kennismaken

Van plannen naar
concrete doelen

Om een plan als LOYD sterk in de markt te zetten, willen we eerst alle ins en outs weten. Wie is de beoogde doelgroep? Welke kernwaarden maakt dit project zo uniek? Hoe is de ligging en wat zijn de hotspots in de omgeving? Om maar te zwijgen over de technische en architectonische eigenschappen van het project. Al deze informatie halen we op tijdens een kick off-meeting. En uiteraard houden we daarna de lijntjes met jou graag kort, zodat we snel kunnen schakelen. Én om je optimaal te ontzorgen, zodat jouw team de focus kan houden op de bouw.

Lees hieronder de 5 stappen die we vervolgens doorlopen.

De 5 stappen
1. De planning 

Direct na onze kick off-meeting gaan we plannen. Want het succes van elke vastgoedcampagne, hoe compact of omvangrijk ook, staat met een strakke planning. We tellen terug vanaf de pre-sale of start van de verkoop. Deze mijlpalen vormen onze ankerpunten voor de inzet van alle middelen. En ja, deze planning is heilig. Daarom bewaken we deze zelf en houden we zelf de regie over de realisatie en publicatie van alle media. Van de inkoop van drukwerk tot de invulling van de social contentkalender.

2. LOYD: Propositie,
naam en merkbelofte

Nu alle kaders gesteld zijn, start het creatieve proces. Deze wordt afgetrapt met de propositie van het project. We hebben LOYD gepositioneerd als een statige en exclusieve woonlocatie waarbij de smaakvolle architectuur centraal staat. Deze is afgeleid van de stijl van de beroemde architect Frank Lloyd Wright, waaraan wij de naamgeving hebben ontleend. De merkbelofte van LOYD sluit naadloos aan op zowel de naam als op de bijzondere ligging aan de Dijkzone: ‘LOYD betovert, inspireert, verrast’.

Wil je ook een frisse wind door jouw vastgoed-communicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

Wil je ook een frisse wind door
jouw vastgoedcommunicatie?

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak. Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuke en inspirerende kennismaking.

kennismaken

3. De vormgeving 

De naam en propositie zetten de toon voor de vormgeving van de huisstijl. In lijn met het blokkenspel van de appartementen hebben we een logo, huisstijl en lettertype gepresenteerd die passen bij het karakter van de creaties van architect Lloyd: statig en stijlvol. Deze stijl combineren we met een moodboard om kleur te bekennen voor de merkidentiteit van het project. Want ja, we zetten elk vastgoedproject in de markt als een sterk merk dat het juiste publiek aantrekt. Niets meer en niets minder.

“De huisstijl leggen we vast in een huisstijlhandboek. Daarmee zorgen we ervoor dat iedereen uniform en correct alle huisstijlelementen gebruikt.”

4. Strategie en realisatie middelen

Waar bewegen onze klanten zich en hoe bereiken we ze daar. Strategie is de basis van alle uitingen. Voordat we alle middelen gaan vormgeven, zorgen we ervoor dat alle content straks de sfeer ademt van LOYD. Dit geldt voor de artist impressions, website, sfeerplattegronden en foto- en videomateriaal tot aan de technische tekeningen. Bovendien stellen we de schrijfstijl vast, zodat deze woord voor woord de doelgroep aanspreekt.

5. Meten en bijsturen

Eenmaal een draaiende campagne, volgen we alles op de voet. Zijn er genoeg aanmeldingen binnen? Wordt er gedownload op de landingspagina? Na welke woningtypes gaat de keuze uit bij de geïnteresseerden? We evalueren samen en sturen bij waar nodig.

Onze bouwstenen voor een succesvolle vastgoedcampagne:

✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs

✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs
✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg

✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg

✓ Een fijne samenwerking
✓ Resultaatgericht werken
✓ Klein en flexibel
✓ Werken op projectprijs
✓ Afspraak is afspraak
✓ We nemen veel werk uit handen
✓ Nog nooit een deadline gemist
✓ Aan één half woord genoeg

Wil je ook een frisse wind door
jouw vastgoedcommunicatie?

Blijf niet twijfelen. Maak nu vrijblijvend kennis met een nieuwe aanpak die werkt.
Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuk en inspirerende kennismaking.

Wil je ook een frisse wind door
jouw vastgoed-communicatie?

Blijf niet twijfelen. Maak nu vrijblijvend kennis met een nieuwe aanpak die werkt.
Plan via onderstaande button een GRATIS brainstormsessie in voor een leuk en inspirerende kennismaking.

Kennismaken