helder door eenvoud

helder door eenvoud

Home / Portfolio / Huisstijlen / CSI Persoonsalarmering

CSI Persoonsalarmering,
een veilig gevoel

Opdrachtgever: CSI Persoonsalarmering

CSI Persoonsalarmering was toe aan een volgende stap, een nieuwe stip op de horizon.  Zo schreef CSI een pitch uit, onder 3 bureaus waaronder Publik. Waarbij ze vroegen om zowel het strategische stuk als de doorvertaling naar een nieuwe identiteit en de uitrol van alle bijhorende corporate middelen en het merk verder in de markt te zetten.

Op zowel strategische, conceptueel als visueel vlak zijn we aan de slag gegaan. Het resultaat: een scherpe merkbelofte, een sterke positionering, met een passende huisstijl en de daarmee gepaarde brandmanual, zodat elke uiting conform de nieuwe merkregels wordt uitgerold. Hiermee ligt er een stevig fundament waarop we samen met CSI de komende jaren verder kunnen gaan uitbouwen.

Wacht niet langer en zet ook de volgende stap. Bekijk ons merkgroeiprogramma of neem contact met ons op voor een inspirerend gesprek.

neem contact op

Branding

• Merkwijzer • Positionering • Strategie 
• Slogan •
Logo • Huisstijl • Corporate middelen 
• Brandmanual • Social media • Drukwerk • Merkoptimalisatie • Merkabonnement • Online marketing