helder door eenvoud

helder door eenvoud

Home / Portfolio / Huisstijlen / Slinc

Be the change

Bent u al enige tijd bezig met een prachtig bedrijf, maar voelt u zich onrustig omdat u klaar bent voor een nieuwe stap? Weet u niet precies waar te beginnen of hoe dit aan te pakken? Onlangs klopte Rachel Hulshof aan bij Publik met precies deze vragen.

Publik is teruggegaan naar de basis: waarom is het bedrijf ooit gestart? Waar ligt het onderscheidende vermogen van het merk? Hoe kunnen we dit uniek positioneren in een verzadigde markt?

Een volledig traject is doorlopen, van positionering, merkbeleving en -belofte tot strategie en implementatie van alle offline en online middelen. Publik heeft geluisterd naar en begrepen wat de klant wilde, en heeft deze wensen, gevoelens en gedachten perfect kunnen vertalen naar een nieuwe slogan: “Slinc, be the change”. Bekijk hieronder het resultaat van ons merkgroeiprogramma.

Benieuwd hoe we dit soort uitdagingen aanpakken, of wilt u gewoon eens sparren? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Branding

• Positionering • Naam met merkbelofte
• Logo ontwerp • Huisstijl • Merkwijzer
• Creatief concept • Strategie • Drukwerk
• Website • Fotografie • Socials • Verpakkingen
• Gadgets