Content is de brandstof van uw communicatie. Of het nu gaat om copy, film, animatie of fotografie: hoe relevanter en sterker de content, des te harder uw merk gaat. Hoe dit eruitziet? Dat verschilt natuurlijk van merk tot merk. Toch heeft alle succesvolle content een gemeenschappelijke factor. Het sluit naadloos aan op uw merkstrategie, het komt snel tot de kern en spreekt de taal van de markt. En bovenal: het verrijkt uw doelgroep. Of het nu inspireert, informeert of activeert. En wat het doel ook is: wij zorgen dat de content raak is.

Fotografie & illustratie

Beelden zeggen alles. Ze hebben het vermogen om een inhoudelijk verhaal te vertellen, om een sfeer neer te zetten, om uw doelgroep te verrassen of te emotioneren … Kortom: alles om uw merk kracht bij te zetten. En of u nu kiest voor fotografie of illustratie: Publik verstaat de kunst om uw verhaal te verbeelden. Met heldere taal die sterk is in zijn eenvoud.


Copij

Het geschreven woord is een van de oudste vormen van communicatie. Maar nog altijd actueel. Sterker nog: met de komst van internet is copy steeds belangrijker. Want slimme copy zorgt voor een hoge Google-ranking. En als u ook nog de kunst verstaat om de lezer te verleiden met woorden - via welk middel dan ook - hebt u goud in handen. Want sterke copy betaalt zich dubbel en dwars uit.


Video & animatie

Bewegend beeld is aan een sterke opmars bezig. Logisch, want mensen zijn steeds meer visueel ingesteld. Bovendien zijn video en animatie ideaal om laagdrempelig en snel uw verhaal te vertellen. Het mooiste van dit alles? Video en animatie zijn steeds makkelijker en voordeliger te realiseren. In combinatie met de hoge attentiewaarde verdient u uw investering snel terug!


On- en offline magazines

Magazines zijn een sterk platform om regelmatig en inhoudelijk bij uw doelgroep in het vizier te komen. Om uitgebreid over uw merk te vertellen, achtergrondverhalen te delen of producten uitgebreid te belichten. Kortom: met een magazine hebt u een impactvol middel in handen. Of op uw beeldscherm, als u kiest voor een online variant.  


Succesvol communiceren met regelmatig en consistente content?

Sporadisch van u laten horen met sterke content, is leuk voor het moment. Maar u maakt pas echt werk van contentmarketing als u regelmatig en consistent communiceert. Pas dan neemt u uw doelgroep echt en voor langere tijd mee in uw verhaal. Een verhaal dat uw merk sterker maakt. Om die reden werken we voor veel klanten met een merkabonnement. Hiermee verrichten we dagelijks, wekelijks of maandelijks werk aan uw merk voor een vast bedrag.

Wilt u weten wat ons merkabonnement voor uw merk kan? 

Lees snel verder