Kick-off sessie: de springplank voor een sterk merk

Voordat we aan de slag gaan met het vormgeven van uw merkabonnement, leren we u en uw merk graag iets beter kennen. Daarom stellen we ons graag eerst telefonisch aan u voor en lichten we kort ons merkabonnement en de kick-start sessies toe. Vervolgens maken we een vrijblijvende afspraak om verder te praten over uw wensen en verwachtingen. Ook nemen we samen de mogelijkheden op het gebied van succesvolle merkcommunicatie met u door.


Aan de slag!

Na de kick-off sessie gaan wij aan de slag met de voorbereiding van de eerste Kick-start sessie. We verwerken alle verkregen informatie verwerken in een contentkalender, geschreven op de customer journey. Deze onderdelen vormen de basis voor de eerste Kick-start sessie.


Kick-start sessie 1

In de eerste Kick-start sessie leggen we een goede basis voor uw merk. Vanuit uw merk presenteren we een creatief concept en leggen we de eerste strategische basis voor het inrichten van uw medialandschap. Het medialandschap stemmen we gezamenlijk af, zodat duidelijk wordt welke uitingen er verzorgd worden en over welke tijdspad we deze gaan inzetten. Van gedrukte media, zoals advertenties, brochures en flyers tot online kanalen, zoals uw social media, website en banners.


Kick-start sessie 2

Nadat we tijdens de eerste sessie gezamenlijk alle keuzes hebben afgebakend, plannen we een vervolgsessie in waarin we alle ideeën, resultaten en gemaakte keuzes meenemen en verwerken tot een gewenst eindresultaat. Zo hebben we een definitief creatief landschap bepaald, presenteren we een volledig contentplan, inclusief een ingericht medialandschap en stellen we een maandfee voor op basis van de afgesproken periodieke werkzaamheden. Het resultaat is uitgebreide offerte waarin we helder onze stappen voor uw merk beschrijven.

Snel met elkaar om tafel?

We kijken ernaar uit om kennis te maken met u en uw merk. Neem contact met ons en we maken op een korte termijn nog een afspraak.