helder door eenvoud

Home / Portfolio / Huisstijlen / Homestudios

Een huis kopen of verbouwen draait om veel meer dan alleen bakstenen en bouwtekeningen

Een huis kopen of verbouwen draait om veel meer dan alleen bakstenen en bouwtekeningen

Opdrachtgever: Homestudios

Met de merkpropositie “ontdek je huis, maak je thuis, voel je thuis” helpt Homestudios bewoners om van hun huis een echt thuis te maken. Dit doen ze met behulp van een gebruiksvriendelijk online platform, een inspirerend experience center en persoonlijke begeleiding van deskundige specialisten.

Bij Homestudios kunnen klanten rekenen op een breed scala aan producten voor keuken, sanitair, tegelwerk, binnendeuren en de afwerking van wanden, vloeren en trappen. Het doel is om elke ruimte perfect af te stemmen op de wensen en behoeften van de bewoner, zodat elk huis een unieke en persoonlijke sfeer krijgt en echt een thuis wordt voor de klant.

Publik speelde een cruciale rol in het ontwikkelen van de visuele merkidentiteit van Homestudios. We tekenden voor een breed scala aan visuele elementen, van een gedetailleerde huisstijlmanual tot aantrekkelijke brochures, en van online presentatietools tot beursmateriaal. Door deze uitgebreide visuele ondersteuning voelt de merkidentiteit van Homestudios consistent, professioneel en uitnodigend aan.

Ontdek hoe wij uw visuele identiteit kunnen versterken en uw verhaal krachtig kunnen vertellen. Neem vandaag nog contact met ons op en laten we samen iets moois creëren.

neem contact op

Branding

• Creatief concept • Huisstijlontwikkeling
• Brochure ontwerp • Drukwerk • Webdesign
• Belettering • Film en animatie