Landgoed De Zandleij
Vrij om te ontdekken!

   

Details

Klantnaam
Landgoed De Zandleij
Branding
Positionering • Huisstijlontwikkeling • Copij • Illustraties • Website • PromotieBox • Brochure • Correspondentie • Locatiebelettering
Website
www.dezandleij.nl

Introductie

De Zandleij: gebiedspromotie in zijn meest pure vorm
In het hart van Brabant verrijst het rustieke Landgoed De Zandleij. Een prachtig woongebied in een minstens zo mooie omgeving. Het ligt aan de voet van Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen, nabij recreatieplas De IJzeren Man en attractieparken De Efteling en De Beekse Bergen. En ook de Bourgondische en culturele hotspots liggen binnen handbereik, met omliggende steden als ’s-Hertogenbosch en Tilburg. Kortom: het Landgoed is een ideale uitvalsbasis voor talloze uitstapjes.  

Het rustieke landgoed in combinatie met de veelzijdige omgeving maakt het zeer gewild voor een heel diverse doelgroep. Van mensen die een tweede huis willen tot investeerders en beleggers. Om het park sterk te positioneren voor al deze doelgroepen, ontwikkelde Publik de campagne ‘Vrij om te ontdekken’. Een boodschap die inspeelt op de vrijheid die je ervaart in het rustieke park en op de omgeving die voor ieder wat wils te bieden heeft. 

De blikvanger van de campagne is een luxe promotiebox met uitgebreide informatie over het landgoed, de luxueuze woningen en de omgeving. Ook online ervaar je direct het gevoel van vrijheid. Met een website die de zintuigen prikkelt en met praktische informatie die overtuigt. Kortom: een website die uitnodigt voor een eerste ontdekking op het Landgoed.