Uw doelgroep in beweging

We leven in een wereld waarin iedereen vluchtig scant, swiped en klikt. En waar mensen in tienden van secondes keuzes maken. Alleen sterke merken houden zich staande in die dynamiek. Daarom is een slim branding- en salescampagnes met een uitgedacht medialandschap een vereiste. Een strategie waarbij uw merkessentie en -beleving dienen als springplank voor merkactivatie. En dat uw doelgroep boeit en bindt om ze vervolgens in beweging te krijgen. Richting uw webshop of fysieke winkel bijvoorbeeld. Of elke andere weg die leidt naar een duurzame klantrelatie tussen u en uw doelgroep. Want alleen met klinkende resultaten maken we echt impact met communicatie.

Publik gaat uit van twee merkactivatie-systemen. Een voor uw branding en de andere voor keiharde sales en webconversie. Zo maken we van een passant een klant. En van een klant een trouwe bezoeker.

Merkessentie

>

– Identiteit
– Merkwaarde
– Positionering
– Ideale klant
– Product optimalisatie
– Ambitie

Merkbeleving

>

– Huisstijlontwikkeling
– Brand manual
– Creatieve campagne

Realisatie

>

– Content creatie
– Realisatie print
– Realisatie web
– CRO

Merkactivatie

>

– Strategisch plan
– Social media
– E-mail
– Blogs, vlogs en downloads
– SEO
– Campagnes

Merkoptimalisatie

>

– KPI’s bepalen
– Acties behalen
– Meten en bijsturen

Merkautomatisering

>

– GoCampaign

Een merk-programma
voor uw organisatie

U zoekt een bureau dat het verschil maakt met sterke communicatie? Dat groots en flexibel schakelt met korte lijnen? Waar creativiteit en flexibiliteit voorop staan? Dan is het tijd om een afspraak te maken om het merkprogramma voor uw onderneming vorm te geven. Want succesvol samenwerken begint met een goed gesprek!

Een merkprogramma
voor uw organisatie

U zoekt een bureau dat het verschil maakt met sterke communicatie? Dat groots en flexibel schakelt met korte lijnen? Waar creativiteit en flexibiliteit voorop staan? Dan is het tijd om een afspraak te maken om het merkprogramma voor uw onderneming vorm te geven. Want succesvol samenwerken begint met een goed gesprek!

neem contact op