Merkoptimalisatie gaat om een diepere verbinding met de klant

Het merk is de bril waardoor klanten op hun beurt naar de organisatie kijken. Het bepaalt de verwachtingen, voorkeuren en loyaliteit van de klant aan het merk. Een sterk merk is dus essentieel voor elke organisatie. Wat veel verder gaat dan een naam en logo.

Als merk wil je natuurlijk een onderscheidende positie op de markt, waarmee je de juiste doelgroep raakt. Merkoptimalisatie gaat over een diepere verbinding te krijgen tussen uw merk en uw doelgroep. Wat zorgt voor een grotere klant tevredenheid, meer verkoop en het makkelijker aantrekken van personeel. Die verbinding ontstaat door uw merk te laden met de juiste associaties op de juiste kanalen.

Met vooraf samengestelde KPI’s bepalen we op continue basis inzichtmomenten en sturen we bij waar nodig tot dat die stip op de horizon is bereikt.

Merkessentie

>

– Identiteit
– Merkwaarde
– Positionering
– Ideale klant
– Product optimalisatie
– Ambitie

Merkbeleving

>

– Huisstijlontwikkeling
– Brand manual
– Creatieve campagne

Realisatie

>

– Content creatie
– Realisatie print
– Realisatie web
– CRO

Merkactivatie

>

– Strategisch plan
– Social media
– E-mail
– Blogs, vlogs en downloads
– SEO
– Campagnes

Merkoptimalisatie

>

– KPI’s bepalen
– Acties behalen
– Meten en bijsturen

Merkautomatisering

>

– GoCampaign

Een merk-programma
voor uw organisatie

U zoekt een bureau dat het verschil maakt met sterke communicatie? Dat groots en flexibel schakelt met korte lijnen? Waar creativiteit en flexibiliteit voorop staan? Dan is het tijd om een afspraak te maken om het merkprogramma voor uw onderneming vorm te geven. Want succesvol samenwerken begint met een goed gesprek!

Eens sparren over hoe wij dat doen?

Neem dan gerust contact met ons op.

neem contact op