Waar staat uw organisatie voor?

Succesvolle merkcommunicatie begint bij de kern van uw organisatie. Een koers met duidelijke, afgebakende keuzes. Over wie u bent, wat u doet en voor wie. Over uw onderscheidende kracht en hoe u uw doelgroep weet te verleiden. Scherpe vragen die we samen met u nog scherper beant- woorden. Met een duidelijke blauwdruk en een slim businessmodel als resultaat. Als sterk fundament voor al uw interne en externe merkcommunicatie.

Zodra dit duidelijk in kaart is gebracht, vertalen we uw identiteit naar een passende ‘look and feel’. In een huisstijl waarin u en uw klant zich herkennen. We creëren een beleving, als start van ons merkprogramma. We kijken waar uw organisatie voor staat en zorgen voor echte ‘fans’ die terugkerend bij u kopen. Dit programma bestaat uit vier kernpijlers, die u – afgestemd op uw wensen – kunt afnemen.

Merkessentie

>

– Identiteit
– Merkwaarde
– Positionering
– Ideale klant
– Product optimalisatie
– Ambitie

Merkbeleving

>

– Huisstijlontwikkeling
– Brand manual
– Creatieve campagne

Realisatie

>

– Content creatie
– Realisatie print
– Realisatie web
– CRO

Merkactivatie

>

– Strategisch plan
– Social media
– E-mail
– Blogs, vlogs en downloads
– SEO
– Campagnes

Merkoptimalisatie

>

– KPI’s bepalen
– Acties behalen
– Meten en bijsturen

Merkautomatisering

>

– GoCampaign

Een merk-programma
voor uw organisatie

U zoekt een bureau dat het verschil maakt met sterke communicatie? Dat groots en flexibel schakelt met korte lijnen? Waar creativiteit en flexibiliteit voorop staan? Dan is het tijd om een afspraak te maken om het merkprogramma voor uw onderneming vorm te geven. Want succesvol samenwerken begint met een goed gesprek!

Een merkprogramma
voor uw organisatie

U zoekt een bureau dat het verschil maakt met sterke communicatie? Dat groots en flexibel schakelt met korte lijnen? Waar creativiteit en flexibiliteit voorop staan? Dan is het tijd om een afspraak te maken om het merkprogramma voor uw onderneming vorm te geven. Want succesvol samenwerken begint met een goed gesprek!

neem contact op